Latardag är inte så dumt.

Solen lyser från en molnfri himmel idag och termometern visar på - 7,3 grader. Det var så tyst här i morse. Lurvisarna åkte hem igår kväll så det blev inga morgonpussar. Rackarns så glada de blev när matte kom :-) . Idag ska jag bädda rent i sängarna sen ska jag bara vara lat. Känns så bra så ;-P Måste nog ut och ta mej en promenad även om jag inte har några hundar här. Får ta tillvara på de soliga dagarna.Tror jag ska plocka lite påskris. Kom just på att påsken är nära.
 
Här en bild på Anna där hon åkt sträckan hon väntade på. Hon ser lite piggare ut här än vad hon gjorde före :-).
 
Ett filmklipp från draget. Snacka om hundliv. 
 
Här behövs nog rejäla hörselkåpor. Nu in i duschen sen får vi se vad dagen har att ge. Ha det bäst och massor med kramar.

KOMMENTARER
Sita

God fm. Ja hon såg piggare ut. Ingen sol här än iaf. -5 grader just nu, men -8 i morse. Ska nog åka till Ellinor o Thea senare. Kram

2013-03-18 09:21:09
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Anonym

:-P

2013-03-18 23:20:24
Micke

Påskris där? Oj va många år sedan vi plockade sådant..det var i mitt föräldrarhem en gång i tiden det.

Nu brukar vi ju inte påskpynta här i vårt hem..lite ägg...lite kaviar...ja..thats it..och "pynt" är det ju inte heller :)

Ha de bäst och kram :)

2013-03-19 18:51:33
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Bibbi

Du är bara BÄST FINA Attis :love:
Tack för din kommentar. Kraaaaam

2013-03-19 20:06:08
URL: http://www.bibsan.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback