Tiden går så fort

 
Jisses vad länge sedan jag skrev något här. Så blir det nog ibland. Total skrivkramp eller vad man ska kalla det. Livet går på som vanligt. Sommaren har varit härlig. Började med skitväder för att sedan övergå till total vackert sommarväder :-P 
Barnbarnen växer och blir stora. Tiden går ju så fort. Mina älskade lurvtussar busar på i vanlig ordning. I sommar hade jag dem här lite drygt en vecka medans matte och husse var på semester. Jättemysigt är det att få rå om dem :-d 
Gammal har jag hunnit bli oxå sen sist. Fyllde 60 i maj. Hade ett underbart kalas här hemma med hela stora brokiga familjen. Mina barn med deras familjer, mina föräldrar och lillebror med hans familj. Inte ofta vi träffas alla, men nu blev det. Superskoj var det. Ska försöka klämma in några bilder  senare. Ha en bra dag. Kramizar till er alla :love:

KOMMENTARER
Sita

Visst är det kul att alla kan samlas vid vissa tillfällen. Trodde vi skulle få träffas vid Thyras dop, men dom tänker inte döpa henne. Ha det så bra. Kramar

2014-08-13 11:08:18
URL: http://thesiitablogg.wordpress.com
Gilla

Så roligt att se att du har kommit igång igen med att blogga. Du som så många andra har väl firat sommaren i stället för att skriva.

Det har ju hänt en del under tiden hos dej såg jag. Grattis lite sent på födelsedagen. Men gammal är ändå äldst. Till exempel jag. Haha!

Kram/Gilla

2014-08-13 16:44:14
URL: http://trebgilla.blogspot.com
Kenneth

ja ibland blir det så.
*Grattis i efterskoyt
o hoppas att du nu tittar ut med bloggen lite mer då :)

2014-08-14 06:54:27
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/
nilla

Vilken härlig sommar du har haft!! Det har även jag haft! :)
Har själv varit dålig på att blogga, men ska försöka skärpa mig.
Kram

2014-08-14 11:01:16
MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮

Ibland har man inte tid att blogga. För mig är det ofta mycket arbete som hindrar, men jag är ledig då och då också :)

Ha en bra vecka!

2014-08-18 09:05:11
URL: http://kodexet.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback