Bara en vanlig dag

En alldeles vanlig onsdag idag. Kallt och trist är det ute. Det kom nyss en ordentlig regnskur. Kan inte hjälpas men jag måste ut ändå. Dags att hämta lite medikamenter igen.Nu äldsta dotter Annelii med familj åkt iväg på husvagnssemester. Hoppas de får det bra och att det blir värme och badväder. Goa Elias ringde mej i morse och berättade att de hade friskt väder ;-P
 Häromdagen när jag var ute och promenerade hittade jag en blåklocka. En endaste liten stackare men fin var den. Allt växer så sakta när det knappt är nån sol och värme ute.
Nu ska jag bege mej till apoteket. Ha en skön onsdag och var rädda om er/varandra.
Bamsekramar  :love: :love: :love:

KOMMENTARER
Gilla

Det är som vanligt med vädret. I går hade vi ju tur, som hade vackert väder och lagom värme, när vi promenerade med Baloo till Fredriksdal. Det dröjer ett tag igen, innan vi kan ha honom hos oss, för matte körde till Stockholm idag, för att hälsa på sin moster och alla sina kusiner. Hon har Baloo med sig också.

Sv: Så är det ju, att man inte kan bo överallt,där man blir sugen på.

Tack för komplimangerna om oss två.

Kram/Gilla

2015-07-15 15:50:15
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Veiken

Prästkragar blåklint och blåklocka är min barndoms ängar. Lite klöver också. Underbar bild på blåklocka du visar! Sommarkram

2015-07-15 20:12:29
URL: http://www.veiken.se/
Gilla

Här har vi blandat med sol och moln. Ska snart ge oss ut på en prommis.

Kram/Gilla.

2015-07-17 12:22:59
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Veiken

Nu är det regn här efter en strålande dag. Molnen jagar varandra på himlen. Det är bra, då håller eventuella mygg sig borta! Tack för det! Hoppas du har det bra! Kramar

2015-07-18 21:32:27
URL: http://www.veiken.se/
Inger Rozén

:-)Tittar in.I flera dagar har det blåst som fan är lös.Och nu är det regn.Lite gnäll från mig i gnällbältet.Apropå det,kollade du allsången sist?Peter Flack med sin Hjalmar från Viiby,som vi säger här.Sj fick en känga och det var lagom tyckte jag.Men jag tycker att de kunde ha haft mer om Bosse Larsson.Kramar,Inger ps.i äldre inlägg har ja ett häftigt stycke från you tube.Allsång firade 25 år.Wow,vilka artister de hade då.

2015-07-21 14:40:03
URL: http://chintohs.blogspot.se/
Inger Rozén

Hej o hå!
Ja men nu är det allt höst.De sista krassen gör ett tappert försök.Förra året var oktober bättre med vädret.Lupnerna blommade om.Men inte iår.Kram,Inger

2015-10-07 13:08:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback