Full rulle hela veckan lång.

Så blev det lite skrivkramp igen då. Veckan som gått har inte bjudit på speciellt roligt väder. En dag med sol annars bara regn, blås och mulet. I måndags var det dags för att invadera tvättstugan. I Tisdags hälsade jag på min väninna Eva och hennes Kalle. Tog med mej Matjesilltårta som mamma gjort. Den mumsade vi på. Då det var sol passade jag på att vara utomhus. Tog lite bilder. Det är så fint då det blommar ute.
Rönnbär blir det gott om i år. Träden är så fulla av blommor. Apeln blommar oxå.
Gick sedan en sväng till vår fina ankdam Storsjön.
Så blev det onsdag och jag fick för mej att baka bullar. Det har jag inte gjort sedan före jul. Det nappade Ida och Jenny på då som kom hit och mumsade på kvällen.
Torsdag blev städdag. På kvällen blev jag bjuden på middag till Jenny och Ida. Där bjöds det på supergod kycklinggryta och ris. Efterrätten bestod av jordgubbar , grädda och glass. Gott som bara den.
Nu är det lördag och jag väntar på mina goa barnabarn Amanda och Elias som kommer och ska stanna till i morrn. Det blir  myspys.
I morrn kommer de här två goingarna och ska stanna en en hel vecka då matte och husse ska åka på semester.
Nu ska jag bara invänta barnbarnen oxå får vi se vad dagen har att ge. Ha en skön löördag och var rädda om er och varandra. Kramar till er alla :love: :love: :love:
 

KOMMENTARER
MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Vilka fina bullar ☆☆☆
Kan det vara bättre än när man ser alla blommor som dyker upp nu, det är en fröjd för ögat :thumbup:

Ha en bra dag!

2015-06-27 09:31:45
URL: http://kodexet.blogspot.com
Veiken

Du milde vilka vackra bilder på sommaren. Vi får njuta så länge det går! Ha e fin helg med barnbarnen! Kramar :love:

2015-06-27 11:52:28
URL: http://www.veiken.se/
Gilla

Så vackra blomsterbilder du visar. Bullarna ser verkligen mumsiga ut. Skulle kunna tänka mig att smaka på dem.

Och så är ju dina favoritvovvar mycket vackra. Ser ut att vara bra att kela med. Ge dem en nospuss från mig, när de kommer.

Kram/Gilla

2015-06-27 13:54:08
URL: http://trebgilla.blogspot.se
Fenixmona

Härligt fina bilder, underbart somriga och blommorna är nästan lika fina som barnbarnen...bara nästan..:-)Hoppas solen lyser över dig och vovvarna under den kommande veckan! Kramiz

2015-06-28 11:17:34
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Kenneth

härliga bilder, bullarna får du gärna skicka till mig :-)

2015-06-28 15:20:45
URL: http://rothvoss.se/enblogheltenkelt/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback