Underbara ungar

Så blev det måndag igen då. Lördag pch söndag var det regnfritt och sol här. Även om det blåste kalla vindar var det skönt. Inattt har det regnat igen. 8 grader varmt, mulet och isvindar har vi idag. 
 
Helgen har gått fort. I lördags var jag hos bästa Eva och gjorde tårta till hennes barnbarns dop. Morsdagstårta blev det ingen , men däremot en rabarberpaj. Till den åt vi glass. Mums vad gott det var. Mina underbara barn var här och uppvaktade mej med blommor och lotter. Vann gjorde jag oxå, hela 90 kronor ;-P
Mitt barnbarn Ida har en jättesöt ödla som oxå fick följa med ;-P
 
Bästaste föräldrarna var hit med nyrökt sik så det har jag mumsat på under helgen ;-P Då de reste bort på söndagsmorgonen så firar vi lilla mamma när de kommit hem.
 
Idag blir det en latardag tror jag. Känns som att det passar i ruskvädret ;-P
Ha en bra måndag och var rädda om er. Bamsekram :love: :love:
 

KOMMENTARER
Gilla

God Morgon vännen. Jag blev uppvaktad på Mors Dag också. Men på det sättet att först min yngste son ringde på mobilen och vi pratade länge. Under tiden ringde min äldste son på den fasta telefonen och Sibbe svarade. Sen fick jag tala med sonen. Han pratar alltid länge, så jag blev nästan hes under tiden. Jag fick ju säga nåt ibland också.

Ovanpå detta ringde min "gamla" kompis Mona från skoltiden. Vi pratade i en hel timma. Hon hade nyss kommit hem från USA, där hon blev firad på sin stora dag, både födelsedagen och Mors Dag där.

På kvällen ringde min dotter från sin mobil, när hon var på hemväg från deras sommarstuga. Hon brukar sällan ringa mig, för hon har eget företag och är alltid SÅ upptagen.

Ja, så var min Mors Dag.

Kram/Gilla

2015-06-01 09:00:18
URL: http://trebgilla.blogspot.se
MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Vilka bilder du bjuder på.
Är det din ödla?

2015-06-01 09:59:31
URL: http://kodexet.blogspot.com
Gilla

Sv: Jag skulle aldrig drömma om att spela på nätet. Det var ett sponsrat inlägg, så jag hade inte skrivit sånt annars.

Det låter så härligt, att du har de dina nära omkring dig. Jag har INGEN alls av de mina här. Barnen har flyttat till Stockholm och de flesta av deras barn och barnbarn bor däromkring också. Tur att jag har Sibbes Barnbarn, Jessica. Hon är ju Baloos matte och hon känns mer eller mindre som mitt eget barnbarn också. Hon är också den, som ringer till oss allra mest och bryr sig om hur vi mår och hur vi har det.

Kram/Gilla

2015-06-01 23:12:26
URL: http://trebgilla.blogspot.se
x

känns märkligt att du kallar din mamma och hennes sambo föräldrarna då han inte är din far

2015-06-16 21:36:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback