Det blev en bra dag.

Idag blev det en bra dag. Flera långa sköna prommisar i det vackra vädret med finaste vovarna. En extra promenad fick de tidigare ikväll då svärsonen Erik kom och lånade dem  :-) 
De är bara så mysiga :-) Här ute i min rabatt har rabarbern kommit upp ganska mycket. Likaså trädgårdsklinten.
 
Klinten är så fina när de blommar. Bara att vänta :-)
Håller på att sticka resåren på framstyckena på min kofta. Jag ska sticka knapphålen nu. Det gillar jag inte så det fick bli en liten paus. Så blir det en kvällsista med de finaste innan sängen kallar. Måste bara vänta tills hockeyn slutar. Natti natti och bamsekramar till er alla :love: :love:
 

KOMMENTARER
Kenneth

fina hundar
oj är det rabarber jag ser det brukar kunna bli goda pajer :)

2015-05-08 06:10:32
URL: http://www.rothvoss.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback