Mozart är bara för fin.

Jag får väl börja med att gratulera Måns som tog hem segern till Sverige igår. ;-P Pingstafton firade jag med bästaste föräldrarna ute i Obbola i deras sommarstuga. Lehna och Erik kom förbi sen stund och sa hej innan de skulle vidare på andra äventyr. ;-P God mat , efterätt och dryck bjöds det som vanligt på. Kaffe och gofika belv det oxå ;-P Jisses vad mätt jag var hela kvällen.
 
Så kom då måsen Mozart. Han kommer alltid när de flyttat ut till stugan på våren. Sätter sej på fnsterbläcket och väntar. Kommer ingen ut knackar han tills någon kommer med nån gobit till honom. Han är så fin så ;-P Vädret går ju att diskutera. Sol och regn om vartannat och blåste kalla vindar. Idag är det uppehåll men blåser kallt. Inte alls skoj.
 
Schlagerfestivalen såg jag hemma. Höll naturligtvis tummarna för Måns. Tyckte han var bäst igår.
I torsdag var jag och klippte mej. Äntligen. Så på fredagen färgade jag håret så nu känner jag mej som en ny människa. Det var verkligen behövligt ;-P
Nu ska jag gå ut och hämta lite rabarber och göra en paj. Ha en underbar Pingstdag. Kramar till er alla. :love: :love:

KOMMENTARER
Kenneth

vill också ha paj

2015-05-24 15:31:33
URL: http://www.rothvoss.se
Skruttmärtha

Tjenixen!
Ja det var ju ett tag sen sist vi bytte bokstäver. ;-P
Hoppas allt är bra med dej?
Men gusingen vad gött med rabarberpaj, måste köpa rabarber.
Roligt med Mozart som kommer och hälsar på.
Fin du blev i håret.
Den här tanten sparar till långt hår.
Kramar

2015-05-25 14:13:05
URL: http://prue-voila.blogspot.se
Inger Rozén

Hejsan!
Underbart roligt att du hittade och tittade in hos mig!Den där sjukan du skrev om,har jag också,fast inte fick jag någon medicin för det var så litet och man kan leva ändå.Kanske.Som du vet är min högsta dröm att flytta till min hemstad,Enköping.Ha det gott kära Attis.Kram,Inger

2015-05-27 12:30:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback