Long time no see

Nu var det hiskeligt länge sedan jag skrev nåt här :-P Har haft en enorm bloggtorka. kanske det håller på att vända nu. Ska i alla fall göra ett försök. Längtar efter sommaren nu :-P  Just nu har vi lite konstigt väder här. Sol , moln,dis och lite blåst däremellan. Det har blivit en hel del handarbete under vintern. Stickat lite av varje. Så har jag haft mina goa barnbarn här då de haft lov från skolan. 
 
Får ju inte glömma mina älskade lurvtussar som kommer lite nu och då. Skrotförkylningar och magsjukor hör ju oxå livet till. Det har jag inte sluppit undan.
 
i kväll har jag vart ute och käkat med en väninna. Så skönt att slippa stå vid spisen :-P 
 
Så har jag fått ett gäng nya fyrbenta barnbarn oxå :love: Dotra annelii med familj har dess två sötisar.
Bruno  och Harry heter de här små sötisarna
 
Dotra Lehna och hennes Erik rår om dessa två sötnötar Dimma och luna :love:
 Några ord blev det. kommer mer en annan dag. Till dess så får ni ha det bäst. Kramizar till er alla :love:
 
 
 
 
 

KOMMENTARER
Anonym

:love:

2016-04-17 09:19:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback