vilken frisyr ska vi ha idag då???

Gomorron. Bara 4,6 grader idag. Det blir svlare och svalare ute nu. idag ser jag den stora gule däruppe och inte blåser det heller. Så skönt. Sovmorgon idag :) Sov ända tills halv sju. Jippie så skönt :) Anna kom med lillskruttan Skoja klockan sju. Alltid lika roligt med de här vovsarna. Hopp och studs och jätteglad. Förutom hundpromenader så blir det en latardag idag. Känner starkt för det. På eftermiddan kommer Ida. Hon ska vara hos mej ikväll och sova över. Det blir så mysigt så. Kanske Skoja får någon ny frisyr. Man vet aldrig. Så här såg hon ut för ett tag sedan när de båda var här :) Hon var så söt så :)
 
 
Lite fredagsskoj
 

Detta hände sig på Äldreboendet

Gamla Svea på äldreboendet hade blivit förtjust i sin granne Albert. Till slut tog hon mod till sig och frågade om hon fick komma in på Alberts rum på kvällen och titta på TV.

"Det går bra", sa Albert, " men då får du allt lov att hålla i min PetterNiklas en stund".

Kan jag väl göra, tänkte Svea och började tillbringa kvällarna hos Albert.

Ända tills Albert tröttnade och började uppvakta Ester istället.

Svea blev väldigt sårad och ledsen.
"Varför gör du så här?", frågade hon. "Vad har Ester som inte jag har?".

"Parkinson", svarade Albert!
 
Ha en underbar fredag och var rädda om er och varandra. Bamsekramen

KOMMENTARER
Bibbi

:-d:-d:-d Tack för ett gott skratt på morgonen :)
Hon är för tålmodig lilla Skoja. Och såååå söt <3
Låter som en skön dag för dig...
Ha det bästkramen <3

2012-09-28 08:13:22
Anonym

sötis:-P

2012-09-28 10:08:28
Snejky

Halv 7, sovmorron...hihihihi, ups. Tur att vi alla e olika, den tiden är rena natten fortfarande för mig.
Ja, det är coolt att byta frisyr emellanåt...hahahaha
Varma kramar från mig....:love:;-P

2012-09-28 10:56:08
URL: http://snejky.se
Aurora

hahha. Kul. Frisyren idag lutade i morse mest åt ruffs. Vinden tog tag i håret och det for runt. Kram

2012-09-28 16:31:27
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Sita

Haha. Jag gillar historier. Men nu är fet fredags kväll o jag är trött. Ha det gott tills i morgon då är jag pigg igen. Kram

2012-09-28 16:57:41
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Veiken

Hahaha! Det finns alltid något positivt med allting! :)

2012-09-28 20:08:05
URL: http://www.veiken.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)





Trackback